با استفاده از ظروف مسی جدید سرویس جهیزیه خود را شگفت انگیز کنید!

با توجه به اهمیت تاریخی مس در آشپزخانه و استفاده مداوم از آن در رستوران های فرانسوی درجه یک و برخی خانه ها، درک کمی در مورد آن کمک می کند.

در اینجا نگاهی به ظروف مسی می اندازیم تا نقاط قوت و ضعف آن را مشخص کنیم و سعی کنیم به شما کمک کنیم تا با سرمایه گذاری در برخی از آنها تصمیم بگیرید که آیا می خواهید عمیق تر شوید یا خیر.

از آنجایی که Serious Eats یک شرکت رسانه‌ای است و نه یک بانک سرمایه‌گذاری، متأسفانه ما انواع وجوهی را در اختیار نداریم که به ما امکان می‌دهد مجموعه بزرگی از ظروف مسی جدید را بخریم تا بتوانیم تجربه‌های دست اولی را در اختیار داشته باشیم.

برای کمک به پر کردن برخی از شکاف های دانش خود، به شرق گرینویچ، رود آیلند رفتیم تا از جیم هامان در مجتمع صنعتی بازدید کنیم.

او دو شرکت ظروف مسی خود را اداره می کند، East Coast Tinning (مخصوص بازسازی ظروف مسی قدیمی) و Duparque ظروف مسی (جایی که خودش خط قابلمه و تابه مسی را درست می کند).

ظروف مسی

مس اولین فلزی بود که به دست بشر کار شد و این تاریخ به زمان بسیار طولانی – حدود 11000 سال قبل باز می گردد. این باعث می‌شود که رابطه انسان با مس به قدمتی به قدمت کشاورزی باشد، اگرچه برای چندین هزار سال ما به جز شکل دادن به اشیاء تزئینی، کار زیادی با مس انجام ندادیم.

چندین هزار سال بعد، اما هنوز مدتی قبل از اینکه مصری ها اهرام خود را برافراشتند، اجداد ما کشف کردند که چگونه ورقه های مس را در کاسه ها و سایر ظروف چکش کنند. در زمان رومیان، اگر نه قبل از آن، ما از مس برای ساخت ظروف استفاده می کردیم .

مس به دلیل توانایی خود در انتقال گرما و الکتریسیته مشهور است – تصادفی نیست که مس است و نه آهن که از سیم های برق در دیوارهای ما عبور می کند – و همین کیفیت است که آن را به فلز جالبی برای پخت و پز تبدیل می کند.

از بسیاری جهات، مس به عنوان چدن در انتهای مخالف طیف رسانش و حفظ حرارت قرار می گیرد و آنها را به دو ماده بسیار متفاوت و در عین حال مکمل برای پخت و پز تبدیل می کند.

به عنوان یادآوری، چدن گرما را نسبتاً ضعیف هدایت می کند . به آرامی گرم می شود و مستعد ابتلا به نقاط داغ است، اما هنگامی که گرم می شود، گرما را به خوبی حفظ می کند.

این کار آن را برای انجام کارهایی مانند پختن استیک‌های غلیظ عالی می‌کند، زیرا می‌خواهید تابه هنگام برخورد گوشت سرد داغ بماند و این امر باعث می‌شود که استیک تا حد امکان پخته و قهوه‌ای شود.

حفظ حرارت عالی چدن نیز آن را برای غذاهای آهسته پز که نیاز به حرارت پایدار و یکنواخت مانند خورش ها و بریزها دارند، ایده آل می کند، به خصوص زمانی که در فر قرار می گیرد، جایی که ظرف پخت از همه طرف گرم می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.