تولید بطری پلاستیکی رنگی تیره

امروزه تولید بطری پلاستیکی رنگی تیره به دلیل کاربرد گسترده ای که در سراسر کشور دارد، رو به افزایش می باشد. مراکز تولید به صورت اینترنتی تمام سفارشات را ثبت نموده و متقاضیان عزیز می توانند از طریق ارتباط با کارشناس فروش، این محصول را در انواع حجم های مختلف 250 سی سی تا 2 لیتر سفارش داده و تحویل بگیرند. توجه داشته باشید با سفارش اینترنتی در وقت و هزینه خریداران صرفه جویی می شود و در نهایت منجر به سود بالا می گردد. بطری پلاستیکی تیره یکی از انواع بطری های پت است که مقاومت و استحکام ساختاری بیشتری نسبت به دیگر نمونه های بطری ها دارد.

تولید بطری پلاستیکی رنگی تیره

تولید بطری پلاستیکی رنگی

تولید بطری پلاستیکی رنگی بطری پلاستیکی رنگی توسط شرکت های مختلفی تولید و به بازار فروش این محصول ارسال می شود. خریداران عمده این محصول با مراجعه مستقیم به مراکز فروش آن می توانند محصول مورد نظر خود را با کیفیت های مختلف خریداری کنند. با توجه‌ به اینکه بیشترین موارد استفاده از این بطری ها در رابطه با نوشیدنی های مختلف است و رابطه مستقیم با سلامت انسان دارد، استفاده از با کیفیت ترین بطری پلاستیکی در بسته بندی این مایعات باید مد نظر باشد. کاربرد فراوان این محصول در صنایع مختلف سبب شده است، بازار فروش آن از رونق بالایی برخوردار باشد. خریداران انواع بطری های پلاستیکی خصوصا تولید کنندگان انواع نوشیدنی باید توجه داشته باشند، از خرید بطری های بی کیفیت جدا خود داری کنند. در تهیه این بطری ها حتما باید استاندارد های لازم رعایت شده باشد.

از آنجاییکه PET در حالت مذاب استحکام لازم را ندارد، مواد PET به قطعات لوله‌ای شکل توخالی که در واقع پیش شکل بطری محسوب می‌شود، تبدیل می‌شوند. این قطعات حاصل از فرایند تزریق، در دستگاه‌های بادکن شکل داده شده و با توجه به قالب بطری و وزن پریفرم در تولید انواع مختلف بطری به کار می‌رود. مواد اولیه PET داخل سیلوی مواد، توسط لوله‌های مواد کش وارد گازگیر شده و به مدت حدود ۶ ساعت در دمای بین ۱۴۰ تا ۱۷۰ گازگیری شده و به ماشین تزریق منتقل می‌شود. این مواد در طی فرایند تزریق ذوب شده و به داخل قالب تزریق می‌شوند، قطعات داخل قالب و توسط چیلر خنک کاری شده و قطعه شفاف از قالب خارج می‌گردد. این قطعات توسط نوار نقاله حمل و وارد کیسه‌های مخصوص شده و بسته‌بندی می‌گردد.

بطری پلاستیکی رنگی می تواند برای بسته بندی اکثر مایعات مورد استفاده قرار گیرد. آب معدنی، انواع نوشابه، انواع روغن های خوراکی، شامپو، نوشیدنی هایی مانند دوغ و مواردی مشابه برای عرضه به بازار فروش نیازمند بسته بندی در بطری های پلاستیکی ساده و رنگی هستند. تولید کنندگان متعددی که در زمینه تولید بطری پلاستیکی فعالیت می کنند سعی می کنند با استفاده از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه، محصولی با کیفیت را به بازار فروش ارسال کنند.

قیمت بطری پلاستیکی به فاکتورهای مهمی بستگی دارد. از مهمترین عوامل در تعیین قیمت این محصول، کیفیت مواد اولیه به کار گرفته شده در تولید آن است. تنوع قیمت در بازار بطری پلاستیکی بسیار بالا است. انواع بطری پلاستیکی از لحاظ سایز و رنگ نیز می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشند. میزان عرضه و تقاضا در تعیین‌ قیمت انواع بطری پلاستیکی می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. بر اساس کیفیت مواد اولیه نیز این محصول درجه بندی می شود. طبیعی است که بطری هایی که در تولید آن ها از متریال درجه یک استفاده شده باشد و با استفاده از تجهیزات مدرن تولید شده باشد دارای قیمت بالاتری باشند. اما بالا بودن قیمت یک بطری لزوما به معنای کیفیت بالای آن نیست.

بطری آب پلاستیکی رنگی

بطری آب پلاستیکی رنگی مهم ترین مزیت بطری آب پلاستیکی رنگی، سبک بودن آن است که در کنار مقاومت این بطری ها در برابر شکستگی، برای استفاده در بیرون از منزل و باشگاه های ورزشی گزینه مناسبی هستند. بطری های رنگی آب در مدل های متنوع و بدنه ای رنگی و با کیفیت توسط تولیدکنندگان ایرانی تولید و به بازار عرضه می گردند. همچنین رنگبندی متنوع بدنه ی آن ها امکان انتخاب طرح و رنگ مورد پسندتان را به شما خواهد داد.

مایعات مختلف مانند آب، نوشابه، انواع روغن مایع و مواردی از این قبیل برای بسته بندی نیاز به ظروف پلاستیکی در سایز های مختلف دارند. آب معدنی یکی از پرمصرفترین نوشیدنی ها در طی روز توسط افراد مختلف است. تولید روز افزون این محصول توسط شرکت های مختلف نیاز به بطری های پلاستیکی را برای بسته بندی این محصول ضروری می کند. بطری های رنگی مدل های مختلفی دارند که باعث شده تا جذابیت بسیار بالایی برای افراد داشته باشد در این قسمت به بررسی مدل بطری های پلاستیکی رنگی می پردازیم و شما را با انواع آن ها آشنا می کنیم:

  • بطری های رنگی مات
  • بطری های شفاف
  • بطری های رنگی خط دار
  • بطری های ساده رنگی
  • بطری های دسته دار رنگی

این ها دسته بندی بطری ها براساس مدل ظاهری بودند و عامل دیگری که باعث ایجاد انواع مختلف بطری می شود حجم آن ها می باشد به این صورت که معمولا هر بطری با توجه به حجم آن طراحی می گردد.

  • بطری های 30 سی سی معمولا بسیار کوچک هستند و برای حفظ ظرافت آن ها از طرح چهار گوش شفاف استفاده می شود.
  • بطری کتابی 60 سی سی می تواند در تمام مدل ها ساخته شود.
  • بطری های کتابی 500 سی سی حجم زیادی داشته و معمولا بصورت خط دار می باشند.
  • بطری های 600 سی سی بصورت دسته دار طراحی می شوند.

بطری پلاستیکی تیره

بطری پلاستیکی تیره این دسته از بطری ها به واسطه رنگ تیره و مشخصات منحصر به فرد خود از دیگر نمونه های بطری ها متمایز بوده و کاربردهای خاصی در فعالیت های صنعتی و معیشتی دارند. از بطری پلاستیک تیره در چه مواردی استفاده می شود؟ در ادامه به کاربرد این بطری ها اشاره شده است:

بسته بندی مواد شوینده: همان طور که پیش تر ذکر شد بطری های پلاستیکی تیره نفوذ ناپذیری بالایی در برابر عوامل خارجی و مواد حلال شیمیایی دارند؛ به همین دلیل است که این کالاها در بسته بندی و عرضه نمونه های مختلفی از مواد بهداشتی و شوینده هایی از قبیل مایعات ضدعفونی کننده، حلال ها و پاک کننده های سطوح، شیشه پاک کن و شامپوها مورد استفاده قرار می گیرند.

مصارف دارویی: داروهای موادی حساس هستند که ارتباط تنگاتنگی با سلامت انسان ها دارند، به همین دلیل مواد به کار گرفته شده در بسته بندی، حمل و نقل و فروش آنها تاثیر بسزایی در کیفیت محصول نهایی دارد؛ بطری های پلاستیکی تیره بزرگ و کوچک در فرایند تولید قرص های طبی، شربت های دارویی، الکل و دیگر مواد پزشکی مورد مصرف می باشند.

مصارف غذایی: انواع حبوبات، سبزیجات خرد شده، چاشنی ها و مایعات غذایی با استفاده از بطری پلاستیکی تیره بسته بندی شده و به بازارهای مرتبط خود عرضه می شوند.

حال این پرسش مطرح می شود که به کار گیری این محصولات چه اهمیتی دارد؟ بطری های مذکور به واسطه ترکیبات ساختاری و رنگ تیره خود از نفوذ عوامل بیماری زای خارجی و پرتوهای مضر و آسیب زننده خورشید به محتویات خود ممانعت به عمل آورده و سلامت و کیفیت آنها را تضمین می نمایند.

در خرید بطری پلاستیکی مواردی را باید مورد توجه قرار دهید که در ادامه شرح میدهیم. بطری‌های پلاستیکی به طور کلی برای نگهداری مایعات مختلف مانند آب، روغن، نوشابه، شیر، شامپو، مواد دارویی از بطری های پلاستیکی استفاده می شود. بطری پلاستیکی یک ظرف از جنس پلاستیک با دهانه باریک تر از بدنه خود می باشد که معمولا با یک دهانه پلاستیکی از جنس خود پوشانده می شوند. برای خرید بطری پلاستیکی ابتدا باید مشخص کنید که چه حجمی از محصول مورد نظر را بسته بندی می کنید، بعد از آن طبق حجم های بطری پلاستیکی که در کشور تولید می شود بطری مدنظر خود را انتخاب می کنید.

  • هم چنین در خرید بطری پلاستیکی باید به اندازه دهانه بطری و حجم آن دقت شود.
  • رنگ بطری پلاستیکی که می تواند شفاف و یا رنگی باشد.
  • بطری پلاستیکی مورد نظر شما در چه کاری استفاده میشود. به طور مثال در بسته بندی مواد غذایی مانند خیارشور، آب میوه، سرکه و … و یا در بسته بندی داروها که حساسیت بیشتری دارد.

بطری پلاستیکی سبز

بطری پلاستیکی سبز از بطری پلاستیکی سبز استفاده های زیادی می شود مانند دلسترها موجود در بازار که بیشتر در این بطری ها بسته بندی می شوند. قیمت انواع بطری پلاستیکی دلستر، نوشابه و بطری پلاستیکی آب به دلیل خرید مستقیم از کارخانه و حذف دلالان پایین ترین قیمت بازار سنتی می باشد. خرید و فروش عمده بطری پلاستیکی در اینترنت از طریق سایت های فروش آنلاین در این زمینه صورت می گیرد. لازم به ذکر است بدانید این بطری ها در دو مرحله تولید می شوند:

  1. تولید پریفرم
  2. تبدیل پریفرم با قالب مورد نظر به بطری پلاستیکی

برخی از شرکت های تولیدی هستند که روش مرحله اول را انجام نمی دهند و پریفرم را به صورت آماده خریداری می کنند. این بطری ها با توجه به محتویات درونی آن ها می توانند رنگ های مختلفی بخود بگیرند و یا شفاف و مات باشند. بطور مثال اغلب برای دانه های تزیینی رنگی از بطری های ساده و شفاف استفاده می شود در حالیکه برای روغن های مختلف بطری های رنگی و مات مناسب تر می باشند. در هنگام خرید و سفارش بطری های پلاستیکی هیچ محدودیتی برای خود قائل نشوید زیرا این بطری ها قابلیت رنگ پذیری بسیار بالایی دارند و می توان آن ها را در مدل پیشنهادی شما تولید کرد.

قیمت تولید بطری پلاستیکی سبز با کیفیت بالا و بسیار ویژه برای بازیافت نیز گزینه ای خوب است که باید از این شرایط ارزشمند استفاده ای عالی را کسب نماییم. بازرگانی هایی که در مسیر فروش بطری پلاستیکی تلاشی خوب را داشتند در سطح بالایی می توانند برای ما فعالیت هایی عالی را در پی داشته باشند، بی شک این شرایط برایمان ارزش بالایی دارد. قیمت تولید بطری پلاستیکی سبز با توجه به پارامترهای استاندارد برای بازیافتی عالی نیز بسیار مناسب می باشند که باید از چنین قابلیت هایی استفاده ببریم و به رونق بازارمان نزدیک شویم.

اگر می خواهید کیفیت بطری پلاستیکی را بسنجید بایستی به وزن پریفرم (پریفرم چیست؟) آن توجه کنید که وزن آن سبک می باشد یا سنگین اگر وزن پریفرمی که به وسیله آن بطری تولید شده است، سبک بوده باشد وزن بطری هم سبک است و کیفیت آن پایین می باشد، اما اگر وزن پریفرم سنگین در حد 27 گرم یا 30 گرم بوده باشد کیفیت بطری بالا می باشد و وزن بطری سنگین است.

بطری پلاستیکی قرمز

بطری پلاستیکی قرمز بررسی انواع بطری های پلاستیکی قرمز به شما این امکان را می دهد تا با مزایا و معایب بطری ها آشنا شده و بهترین بطری را برای بسته بندی خود انتخاب کنید. بطری ها دنیای رنگارنگی دارند و از انواع مختلفی تشکیل شده اند. در دنیای امروز، صنایع مختلف در حال تولید محصولات متنوعی هستند که هر کدام ویژگی‌ها و ترکیبات متفاوتی دارند. دغدغه اصلی هر تولیدکننده حفظ اصالت و کیفیت محصول تولیدی است؛ چرا که افزایش نرخ فروش و رضایت مشتری منجر به سود بیشتر برای وی خواهد شد.

بنابراین، برای ارتقا کیفیت و جلب رضایت مشتری باید خواص ترکیبات محصول حفظ شود. جالب است بدانید، هر محصول، ترکیبات ویژه‌ای دارد که مجموعه‌ای از مواد شیمیایی و آلی آن را تشکیل می‌دهند و برای حفظ خواص آن‌ها باید از بسته‌بندی‌های مناسب و ویژه استفاده کرد. یکی از انواع بسته‌بندی‌های پرکاربرد در جهان، بطری های پلاستیکی قرمز هستند که در اشکال و جنس‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. انواع مدل های بطری پلاستیکی قرمز عبارتند از:

  • پطری های در سایز یک لیتری و نیم لیتری برای آب معدنی و نوشابه استفاده میشوند‌.
  • بطری های بسیار کوچیک برای مصارف دارویی مورد استفاده قرار میگیرد.
  • بطری ها در سایز های بزرگ برای کود و سم مورد استفاده قرار میگیرد.

بطری پلاستیکی یا Plastic Bottles اولین بار در سال ۱۹۴۷ به دنیا معرفی شدند. تا قبل از دهه ۶۰ تولید چنین بطری‌هایی با هزینه زیادی همراه بود اما پس از معرفی پلی اتیلن متراکم این هزینه به طور چشمگیر کاهش یافت. این نوع بسته‌بندی به علت وزن کم و راحتی حمل‌ونقل به سرعت جایگزین نوع شیشه‌ای شد و مصرف‌کنندگان هم از این جایگزینی استقبال کردند. به جز صنعت نوشیدنی‌های الکلی، تمام تولیدات صنایع غذایی از بطری پلاستیکی به جای بطری شیشه‌ای استفاده کردند و تا امروز این روند ادامه داشته است. به این ترتیب، انواع مختلفی از این نوع بسته‌بندی به بازار عرضه شد که در این بخش به بررسی اجناس و اشکال مختلف بطری پلاستیکی پرداخته و کاربرد هر کدام را با شما به اشتراک می‌گذاریم. قبل از بررسی مورد اول، این نکته را در نظر داشته باشید که بطری های پلاستیکی به روش‌های متفاوتی تولید می‌شوند و انتخاب روش مناسب، ارتباط مستقیمی با نوع پلاستیک دارد.

بطری پلاستیکی در کشور در طرح و مدل های فراوان تولید می شود، همین دسته بندی مدل های بطری پلاستیکی باعث شده خیلی از افراد در خرید به مشکل برخورند. برخی از مواردی که مشتریان خرید بطری پلاستیکی به دنبال آن هستند، انواع بطری 1.5 لیتری و 1 لیتری طرح فراز با وزن های 27 گرم و 22 گرم است که در تک بطری نیز به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.