چاقو شکاری رمبو رمز موفقیت سرآشپز معروف

از تیغه انعطاف پذیر برای از بین بردن پوست و استخوان مرغ و ماهی مناسب است، در حالی که یک چاقوی تیغه سفت به شما امکان می دهد هنگام کار با برش های ضخیم گوشت مانند گوشت گاو و خوک از نیروی بیشتری استفاده کنید.

همانطور که احتمالاً حدس زدید، چاقوی نان طوری طراحی شده است که نان را کاملاً برش می دهد. لبه دندانه دار آن اجازه می دهد تا نان را بدون خراب کردن ساختار خرده نان یا پاره کردن نان برش دهد.

افرادی که به شکار علاقه مند هستند اصولا از چاقو شکاری رمبو استفاده می کنند. تیغه اره مانند یک چاقوی نان یا چاقوی دندانه دار زمانی ایده آل است که می خواهید چیزی را بدون اعمال فشار برش دهید. اگرچه برای برش ملایم نان تازه عالی است، اما با میوه ها و سبزیجات نرم یا آنهایی که سطح مومی دارند نیز به خوبی کار می کند.

با استفاده از یک حرکت اره ملایم، می‌توانید از یک چاقوی دندانه‌دار برای بریدن مؤثر سطح گوجه‌فرنگی، پرتقال یا توت‌فرنگی بدون له کردن داخل آن استفاده کنید، اگرچه برش لزوماً به تمیزی چیزی که با آن می‌زنید به نظر نمی‌رسد. یک چاقوی سرآشپز

تیز نگه داشتن چاقوی نان می تواند یک چالش باشد زیرا برای تیز کردن هر سطح تیغه دندانه دار به یک تیز کننده مخصوص نیاز دارید. با این حال، یادگیری این مهارت خاص ارزش تلاش برای نگهداری یک چاقوی تیز را دارد.

وقتی نوبت به برش تمیز و دقیق روی بوقلمون، ژامبون یا کباب می رسد، چاقوی حکاکی ایده آل است. یک چاقوی حکاکی خوب معمولاً پانزده اینچ طول دارد. تیغه نازک آن دارای یک فرورفتگی است که مانع از چسبیدن غذا به سطح می شود. فرقی نمی‌کند یک کباب را به برش‌های نازک کاغذ برش دهید یا یک فیله گوشت خوک را به قسمت‌های ضخیم و آبدار، یک چاقوی حکاکی ابزار عالی است.