پخش بطری پلاستیکی کتابی کوچک تهران + عمده ارزان

بطری های پلاستیکی یکی از لوازم مناسب برای بسته بندی و نگهداری اصولی و استاندارد مایعات هستند که در اندازه، رنگ و مدل های متنوع و متعددی تولید می شوند. یکی از بهترین و با کیفیت ترین بطری های پلاستیکی نوع کتابی آن بوده که در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ در بازار یافت می شود. این مجموعه در زمینه فروش و پخش بطری پلاستیکی کتابی به صورت عمده و کلی و با قیمتی ارزان و استثنایی فعالیت می کند و محصول خود را در بسته های کوچک و بزرگ به سرتاسر کشور ارسال می کند.

پخش بطری پلاستیکی کتابی کوچک تهران + عمده ارزان

پخش بطری پلاستیکی کتابی

پخش بطری پلاستیکی کتابی بطری پلاستیکی کتابی و بطری پت 250 سی سی از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید شده در نتیجه مایعاتی که در آن ریخته می شود در مدت طولانی با همان کیفیت اولیه خواهد بود. این بطری ها از پلاستیک سالم و استاندارد با رنگ شفاف درست شده اند که این از مزیت های این محصول به شمار می رود. بطری های کتابی کوچک در اندازه ۲۵۰ سی سی بوده که وزنی معادل ۱۹ گرم دارند و به همین خاطر با قیمتی مناسب و ارزان به مشتریان عزیز ارائه می شود.

رنگ شفاف این بطری ها سبب شده است که به راحتی مایع درون آن دیده شود و در تولید آن از رنگ های مصنوعی شیمیایی استفاده نشود. ما در این مجموعه بطری پلاستیکی کتابی را به صورت عمده در بسته های ۲۰۰ عددی با جنس بسته بندی نایلونی در تناژ بالا و با قیمتی باور نکردنی به تمامی استان ها ارسال می کنیم. پخش بطری‌های کتابی به صورت کلی و عمده سبب شده است که محصول قیمتی مناسب و ایده آل داشته باشد و شرکت های تولید کننده نوشیدنی ها با خیالی راحت بطری‌های مورد نیاز خود را سفارش دهند تا با کیفیتی عالی و قایل قبول به دست آن ها برسد.

ما در این مرکز آمادگی داریم که بطری های کتابی کوچک ۲۵۰ سی سی را به تعداد بالا و با قیمتی مصوب برای مشتریان خود در تمامی شرکت های تولیدی و کارخانه های صنایع غذایی ارسال کنیم. یکی از ویژگی های بارز این بطری ها این است که سطح لیبل خور آن عمودی می باشد و شما مشتریان عزیز به راحتی برند و لوگوی شرکت خود را می توانید روی آن بچسبانید. از این بطری های پلاستیکی کوچک برای بسته‌ بندی انواع نوشیدنی های خوشمزه و گوارا استفاده می شود پس در صنایع تولیدی مختلفی کاربرد دارد. حتی برای همراه داشتن در کوله پشتی و همچنین نگهداری آب میوه تازه و خانگی نیز بسیار مناسب می باشند.

فروش ارزان بطری پلاستیکی کتابی کوچک

فروش ارزان بطری پلاستیکی کتابی کوچک درسته که بطری های پلاستیکی کتابی و دیگر انواع آن یکبار مصرف هستند اما باید با کیفیت و استاندارد باشند تا مایعات نگهداری شده در آن طعم و مزه ی اولیه خود را داشته باشند و بر کیفیت آن ها اثر بدی نداشته باشد. یکی از ملاک های اصلی خریداران بطری‌های پلاستیکی این است که علاوه بر جنس مرغوب و مناسب باید قیمت ارزان و به صرفه ای داشته باشند. خرید بطری های پلاستیکی کتابی کوچک در واقع همان هزینه بسته بندی محصول است که ما در این مجموعه آن را با نازلترین قیمت ارائه می کنیم.

فروش ارزان و ایده آل بطری‌های پلاستیکی از نوع کتابی کوچک در این فروشگاه اینترنتی به منظور داشتن رضایت شما مشتریان عزیز صورت می گیرد. این محصول در بسته های ۲۰۰ تایی و با پوشش نایلونی برای شما عزیزان ارسال می‌شود البته شما می توانید هر تعداد که مایل بودید بسته ۲۰۰ تایی سفارش دهید که دارای تخفیف نیز می باشد. فروش محصول با قیمتی ارزان به‌ دلیل کاهش هزینه های بسته بندی برای شما تولید کنندگان عزیز بوده تا در روند تولید دچار مشکل نشوید.

نکته جالب این که قیمت باطری های پلاستیکی کتابی براساس موارد مختلفی تعیین می شود که یکی از آن ها شرکت تولید کننده می باشد یعنی هر شرکت محصول خود را ممکن است با قیمتی متفاوت به فروش برساند. یکی دیگر از موارد موثر بر قیمت بطری پلاستیکی اندازه بطری بوده یعنی هر چه قدر مواد اولیه بیشتری در تولید آن به کار برود قیمت بالاتری خواهد داشت. همچنین رنگ بطری پلاستیکی، کارایی بطری تولید شده و نوع فروش کالا می تواند بر قیمت ارائه شده محصول تاثیر گذار باشد که ما در این مجموعه محصول خود را به هم صورت حضوری و هم اینترنتی به مشتریان خود عرضه می کنیم و در هر دو مورد قیمت یکسانی دارند چون انصاف و مشتری مداری سرلوحه کار ماست.

خرید عمده بطری پلاستیکی کتابی تهران

خرید عمده بطری پلاستیکی کتابی تهران بطری های پلاستیکی برای بسته بندی کردن انواع نوشیدنی ها شامل : آب معدنی، آبغوره، آب زرشک، آب هویج، آبلیمو، دلستر، نوشابه، آبمیوه های گازدار و دوغ استفاده می شوند که باید سایز و اندازه آن متناسب با نوع مایع باشد. تولید کنندگان عزیز برای سهولت کار خود و همچنین پرداخت هزینه های کمتر می توانند محصول را به صورت عمده و کلی سفارش دهند. برای خرید عمده بطری های پلاستیکی کتابی در تهران می توانید به فروشگاه های بزرگ و معتبری که در این شهر وجود دارند مراجعه کنید اما سفارش اینترنتی می تواند در وقت و هزینه های شما بسیار صرفه جویی می کند.

این مجموعه سال هاست که در زمینه تولید و فروش بطری های پلاستیکی فعالیت می کند و محصول خود را در تناژ بالا و با قیمتی ارزان تر از بازار به مشتریان خود ارائه می کند و به همین سبب با یک بار خرید از این مجموعه به مشتری دائمی آن تبدیل خواهید شد چون هم محصول آن با کیفیت و درجه یک بوده و هم این که قیمت تمام شده محصول از نمونه های مشابه ارزان تر می باشد. برای خرید عمده ابتدا در این سایت ثبت سفارش کنید تا همکاران ما با شما در ارتباط خواهند بود.

برای خرید بطری پلاستیکی خالی می توانید از سایتهای معتبر راهنمایی بگیرید

در تهران شرکت های تولید کننده انواع بطری های پلاستیکی در شکل های مختلف را به صورت عمده و در حجم بالا را برای شرکت های تولیدی در سراسر کشور با قیمتی ارزان و مشتری پسند ارسال می کنند. این شرکت ها در تولید محصول خود تمامی استاندارد ها را در نظر می گیرند که یکی از آن مناسب بودن در بطری با توجه به اندازه و شکل آن می باشد. این مجموعه ها محصولات خود را زیر نظر وزارت بهداشت و با کمک دستگاه های مدرن و به روز تولید می کنند.