نظر موتور های جستجوی وب در مورد تریلی تراکتور رومانی دست دوم

در موتورهای جستجوی وب همچنین لازم به ذکر است که گروه تحقیقاتی مکاترونیک کشاورزی در تمام جوامع خودمختار اسپانیا تماس های حرفه ای دارد و به همین دلیل بسیاری از اخبار ثبت شده با ارتباطات شخصی اخباری که در مطبوعات مکتوب منتشر شده است مطابقت دارد.

بنابراین خرید تراکتور دست دوم بصرفه می باشد، همچنین برای جلوگیری از تکرار و داشتن اطلاعات تا حد امکان در مورد هر حادثه، مقدار قابل توجهی از پردازش داده ها وجود داشته است.

اطلاعات جمع آوری شده برای هر حادثه شامل تاریخ، محل، سن قربانی حادثه، نتیجه و عوامل دخیل و غیره بود. مکان مربوط به استان ها یا جوامع خودمختار بود که ممکن است شامل یک یا چند استان باشد، زیرا این سازمان اداری در اسپانیا است.

برای این کار اطلاعاتی در مورد ناوگان تراکتور رومانی در آن دوره مورد نیاز بود.

شکل های S1 و S2 نقشه های اسپانیا را با تقسیم اداری آن به جوامع خودمختار و به استان ها نشان می دهد. اطلاعات مربوط به توپوگرافی انجام شده در مناطق مختلف اسپانیا را می توان در یافت.

این اطلاعات از ثبت رسمی ماشین آلات کشاورزی (ROMA) و تجزیه و تحلیل ناوگان تراکتور وزارت کشاورزی، شیلات و مواد غذایی (MAPA) به دست آمده است.

متغیرهای مورد استفاده از سرشماری عبارتند از: سازنده، مدل، تاریخ ثبت، قدرت، استان، شهرداری، ایالت و کد UNE 68051.

اطلاعات برای نمایش مکانی داده ها توسط گروه آمار فضایی UPNA ارائه شده است و شامل نقشه ای از استان های اسپانیا با تصحیح موقعیت جزیره قناریاس است.

در این مقاله ما نرخ تصادفات فوتی را برای هر استان و سال مقایسه کرده ایم که به عنوان تعداد تصادفات در هر 100000 تریلی تراکتور ثبت شده در سرشماری تعریف شده است.

این یک فایل برداری جغرافیایی (فرمت فایل شکل) با اطلاعات مرتبط از جمله نام و کد استان ها و همچنین مساحت سطح و سایر ویژگی های فضایی مورد علاقه بود. کدهای هر استان لازم برای ارتباط تصادفات با هر منطقه از وب سایت موسسه ملی آمار (INE, 2020) به دست آمده است.

  • منابع:
  1. Fatal Tractor Accidents in the Agricultural Sector in Spain during the Past Decade
  • تبلیغات:
  1. محصولات ترکیبی حاوی سنجد را در بیماری های تنفسی بیشتر روشن می کند
  2. کمربند چرمی به عنوان پر طرفدار ترین نوع کمربند شناخته شده است
  3. کراتین مو را جایگزین روغنهای صنعتی که به موهای خود میزنید کنید!
  4. با کمترین هزینه به بالاترین موفقیتها دست پیدا کنید