قیمت بطری پلاستیکی 250 سی سی

قیمت بطری پلاستیکی می تواند با توجه به نوسانات اقتصادی متغیر می باشد، توزیع و فروش بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی‌سی امروزه به بهترین شکل در کشور انجام می شود که این شکل عرضه دارای مزیت های فراوانی از جمله قیمت ارزان و مناسب است که افراد می توانند با روبرو شوند با این شکل عرضه این کالا را با نرخ مناسب به میزان دلخواه خود خریداری کنند و از آن لذت ببرند. این امر سبب می شود افراد از این روش عرضه استقبال کنند، بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی سی امروزه یکی از شکل های متفاوت و عالی این محصول به حساب می آید که این آمد سبب می شود افراد از آن به بهترین شکل در زمینه های مختلف استفاده می کنند.

قیمت بطری پلاستیکی 250 سی سی

قیمت بطری پلاستیکی 500 سی سی

قیمت بطری پلاستیکی 500 سی سی

  • قیمت بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی با توجه به کیفیت عالی و مزیت های استفاده از آن بسیار مقرون به صرف می باشد. این تولیدات به عنوان یک نوع کالای صنعتی پر فروش در بازار به صورت عمده عرضه می شوند. این تولیدات از نوع صادراتی و تجاری به کشورهای مختلف می باشند. از بطری پت در صنایع مختلف همچون تولید انواع نوشابه دوغ استفاده می گردد. این بطری ها از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تهیه می شوند. در برابر مواد واکنش پذیر مختلف بسیار مقاوم می باشد.با توجه به این موضوع در ادامه به عامل های موثر در قیمت بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی اشاره می شود:
  • افزایش قیمت نفت که از جمله ماده اولیه تولید مواد پلاستیکی، چون بطری پلاستیکی است.
  • نوسانات اقتصادی.
  • نوع پلاستیک و گنجایش و ضخامت پلاستیک به کار رفته در بطری.
  • برند معتبر و داشتن کارخانه معتبر در تولید بطری پلاستیکی.

بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی و بطری پلاستیکی یک و نیم لیتری نوعی ظروف یکبار مصرف صنعتی می باشد که دارای کاربرد های فراوان در صنایع مختلف و مشاغل متعدد می باشد. این بطری ها در سایز های متفاوت تولید می شوند و هر مدل آن استفاده خاصی دارند. این تولیدات از نوع صادراتی به سایر کشور ها می باشند.

جهت استفاده صنایع غذایی چون تولید آب میوه و آب معدنی از این بطری ها برای پرکردن، از انواع مایعات می توان از این بطری ها استفاده نمود، مایعاتی از قبیل انواع شربت آب معدنی شیره جات مربا آبغوره و انواع مواد صنعتی و روغنی نیز داخل این بطری ها قابل نگه داری می باشد. این بطری ها در انواع مختلف یک لیتری تا بیش از بیست لیتر تولید گشته اند و به صورت های مختلفی در انواع دایره ای، مربعی، استوانه ای، تولید می گردند.

از جمله مزیت های استفاده از بطری پلاستیکی، دوام بالای آن در مقابل مواد اسیدی و بازی است که بدون شک مایعات و انواع آب میوه ها این خاصیت را دار می باشند، پس استفاده از ظروف استاندارد در بسته بندی مایعات صنعتی، امری مهم می باشد.

حجم بطری های پلاستیکی

حجم بطری های پلاستیکی از جمله ظروف یکبار مصرفی که تاثیر زیاد در حفظ بهداشت و سالم ماندن محصولات مایعاتی صنعتی دارد بطری پلاستیکی است که می توان یکی از کالاها برای بسته‌بندی را بطری دانست که امروزه به علت دارا بودن ویژگی های فراوان از استقبال بسیاری برخوردار است.

این محصول یکی از برترین محصولاتی است که امروزه افراد برای بسته بندی کردن مواد از آن استفاده می کنند که آن از گونه های متفاوتی برخوردار است که یکی از ارقام فوق العاده آن را می‌توان بطری پلاستیکی درجه یک  و انواع پت پلاستیکی دانست که از محبوبیت بالایی در بین همنوعان خود برخوردار است. ما در این مطلب می خواهیم مقاومت بالای بطری پیچ در برابر نفوذ گرما به بهترین شکل و بررسی کنیم. این محصول که از بهترین مواد اول تهیه شده است و آن نسبت به گرما بسیار مقاوم است از این رو افراد به راحتی می توانند آن را در مکان های مختلف استفاده کنند. این محصول که خاصیت نسوز بودن را دارا است‌ که‌ این‌ امر سبب شده وقتی در برابر گرما و دمایی بالا قرار می گیرد به راحتی مقاومت اولیه خود را از دست نمی دهد.

این کالا یکی از محصولات یکبار مصرف صنعتی با کارایی بالا در دنیای بسته بندی مایعات است، هر چه قدر کیفیت مواد اولیه به کار رفته در محصول بالا باشد، در نهایت کالای شما مرغوب و درجه یک می شود، ما یکی از مراکز معتبر شناخته شده در این زمینه هستیم و از مواد اولیه بهداشتی در تولید کالاهای خود استفاده می کنیم، تمامی بطری های پلاستیکیاین مجموعه، از نظر ظاهری کاملا زیبا و هم چنین شفاف هستند که در حجم های معین به فروش می رسد. از جمله حجم بطری های پلاستیکی:

بطری پلاستیکی در حجم ۱۰۰ سی سی

بطری پلاستیکی در حجم ۲۵۰ سی سی

بطری پلاستیکی در حجم ۵۰۰ سی سی

بطری پلاستیکی در حجم ۱۰۰۰ سی سی

بطری پلاستیکی 60 سی سی

بطری پلاستیکی 60 سی سی از جمله کالاهای پرتیراژ در صنعت تولید ظروف و بطری، بطری پلاستیک ۶۰ سی سی می باشد، که امروزه به علت دارای بودن قابلیت بالا، افراد از آن به بهترین شکل برای بسته بندی و نگهداری مایعات از جمله نوشیدنی و غیره استفاده می شود که این امر بسیار عالی است.

یکی از شکل‌های متفاوت این محصول را می توان بطری پلاستیکی ۶۰ سی سی دانست، ما در این مطلب می خواهیم به بررسی خصوصیات انواع بطری پلاستیکی ۶۰ سی سی بپردازیم تا شما را با این کالا آشنا کنیم.

یکی از ویژگی های بارز این بطری ها می توان شفاف و بی رنگ بودن این کالا دانست که این امر نشان دهنده ای کیفیت بالایی این بطری می توان دانست.

دیگر خصوصیات این محصول این است که آن از ضخامت مناسبی برخورداراست از این رو افراد به راحتی بدون خراب و پاره شدن این بطری از آن با شکل های مختلف استفاده می کنند‌، این محصول دارای سایز بندی های متفاوتی است که این امر سبب سده افراد به راحتی از آن در زمینه های مختلف استفاده می کنند.

این بطری بسیار سبک و محکم است که آن دارای درب محکم و مناسبی است از این رو افراد با خیال راحتی از آن در بسته بندی مواد استفاده می کنند که از عملکرد مثبت، برخوردار است.

بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی

بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی امروزه‌ از طرفداران بسیاری برخوردار است از این رو افراد به راحتی می توانند از آن به بهترین شکل روبرو شوند و از آن در زمینه های مختلف به عنوان یک منبع درآمد عالی استفاده کنند که از درآمد بالایی برخوردار است.پخش این کالا که به صورت عمده است امروزه یکی از پخش های مقرون به صرفه به شمار می آید که آن از طرفداران بسیاری برخوردار است.

تولید بطری پلاستبکی ۵۰۰ سی سی امروز در تولیدی های بزرگ و کاملاً بهداشتی به میزان فراوانی انجام می شود و از این افراد از آن هم در بازار داخلی مورد استفاده خود قرار می گیرند و همچنین به میزان انبوه به کشورهای دیگر آن را صادر می‌کنند که این امر سبب می‌شود اقتصاد کشور در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی جزو پر مصرف ترین بطری هایی است که در بازار وجود دارد، برای تهیه و ساخت بطری ۵۰۰ سی سی باید از دستگاه مناسب که در زمینه ساخت ظروف یکبار مصرف فعالیت دارد، نوع بطری ساز آن را تهیه کنید و سپس مواد اولیه بسیار مرغوب و درجه یک را به صورت پودر شده می باشد خریداری نمایید و درون قسمت مذاب آن بریزید تا این مواد اولیه پلاستیکی ذوب شود و به وسیله تزریق با باد فشار قوی این ماده به قالب تزریق شود و شکل و فرم بطری ۵۰۰ سی سی را به خود بگیرد، این بطری ها به صورت تزریق مستقیم بطری صورت می‌گیرد و در ابعاد مختلف تهیه می شود، پس از شکل گیری فرم قالب و خنک شدن از دستگاه خارج می شود و در بسته بندی های مناسب و چند عددی آن را برای مصرف استفاده به بازار عرضه می‌شود و بسیار مناسب برای بسته بندی انواع مختلف مایعات از این بطری ها استفاده می کنند.

بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی سی

بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی سی عوامل مختلفی باعث می شود، مقاومت بطری پلاستیک ۲۵۰ سی سی بالا برود، ما در خط تولید خود طی فرآیند خاصی مقاومت مواد اولیه را بالا برده ایم، در مقایسه با نمونه های موجود در بازار و حتی پت های خارجی کالای ما مقاومت بالاتری دارند و ضربه های حتی محکم نیز بطری پلاستیکی را خراب نمی کنند، بطری پلاستیکی های مقاوم ما کاملا هستند و حالت ارتجاعی دارند و جنس آن ها اصلا خشک نیست، اگر محصولی بیش از حد خشک باشد، بطری مرغوبی نیست.

محصولات درجه یک و اعلاء ما جزء کالاهای صادراتی هستند و در سال های اخیر مشغول صادرات بطری پلاستیکی خود هستیم و همه ساله از این طریق باعث ارز آوری برای کشور عزیزمان ایران نیز می شویم، پس اگر شما خریدار محصولاتمان خارج از کشور هستید، به راحتی با یک تماس ساده با واحد صادرات تمامی اطلاعات لازم را در این باره میتوانید، کسب کنید، واحد صادرات نحوه ارسال کالاها و قیمت آن ها را در اختیار شما قرار می دهند.

بطری پلاستیکی ۳۰۰ سی سی

بطری پلاستیکی ۳۰۰ سی سی این محصول برای نوشیدنی های با حجم ۳۰۰ سی سی کاربرد اساسی دارد و کیفیت نوشیدنی را به مدت مدیدی حفظ می کند و فضای کمی را نیز اشغال می کند و تمامی موادی که در ساخت این بطری استفاده شده اند، کاملا بهداشتی هستند.بطری پت مایع ظرفشویی و دستشویی: در مدل ها و رنگ های مختلفی این کالا تولید می شود. شما در هر رنگی که دوست داشته باشید، میتوانید، کالای خود را سفارش دهید و از محصول شما در برابر رطوبت و نور آفتاب به خوبی محافظت می کند و مواد به کار رفته در آن اصلا به هیچ عنوان آلرژیک نیستند.

یکی از صنایع ویژه که از بطری پلاستیکی ۳۰۰ سی سی استفاده می کنند صنایع دارو سازی است که برای بسته بندی دارو های مثل شربت و سوسپانسیون از این کالا استفاده می کنند. داروها ترکیبات خاص مواد شیمایی هستند. هم چنین ممکن است، با مواد اولیه به کار رفته در پت واکنش شیمایی ایجاد کنند. ما در تولید پت های دارویی خود از موادی استفاده کرده ایم، که از داروها به خوبی محافظت می کنند و هیج گاه با داروها واکنش شیمایی نمی دهند، بطری پلاستیکی ۳۰۰ سی سی باکیفیت را با نازلترین قیمت از شرکت ما میتوانید، تهیه کنید. در تولید و طراحی محصولات خود همیشه از نمونه های مرغوب و درجه یک دنیا الهام میگیریم. بطری پت آب معدنی: این محصول برای آب معدنی طراحی و تولید شده است و از آب به خوبی محافظت می کند و فضای کمی را نیز اشغال می کند و تمامی موادی که در ساخت این بطری استفاده شده اند، کاملا بهداشتی هستند

بطری پلاستیکی 100 سی سی

بطری پلاستیکی 100 سی سی با فروش مستقیم و حذف واسطه ها بطری پلاستیکی ۱۰۰ سی سی را با قیمت مناسبی به مشتریان عزیز خود ارائه می کنیم‌، واسطه ها همیشه باعث افزایش چند برابری قیمت کالاها می شود و محصول را با قیمت های چند برابری به فروشندگان جزیی می فروشند.

شرکت ما همیشه درصدد حذف واسطه ها بوده است و تا حدود زیادی در این راه موفق بوده ایم، نحوه ثبت سفارشات به دو صورت حضوری و آنلاین است. در سایت عکس تمامی محصولات قرار دارد و توضیحات مفیدی را درباره هر محصول بیان کرده ایم، که به شما هنگام خرید کمک می کند، انتخاب درستی داشته باشید.

تولید بطری پلاستیکی ۱۰۰ سی سی با کیفیت عالی و استاندارد با کمک تجهیزات و قطعات مرغوب توسط تولید کنندگان داخلی در حال انجام می باشد، این بطری ها جزو کالاهای صادراتی است.

فروشنده انواع بطری پلاستیکی ۱۰۰ سی سی تولیدات خود را در یک شرایط ویژه جهت فروش به صورت مستقیم عرضه می نماید، خرید و فروش بطری پلاستیکی اصل جدید سفارشی با کیفیت عالی و بی نظیر در بسته بندی های بسیار استاندارد در سراسر کشور در حال انجام می باشد.

تولید کننده بطری پلاستیکی ۱۰۰ سی سی با توجه به هزینه های تولید قیمتی بسیار مناسب را برای خریداران در نظر گرفته است، کیفیت این محصولات بسیار عالی بوده و از لحاظ تجاری یک کالای بین المللی محسوب می شود. قیمت بطری پلاستیکی بسیار مناسب بوده و به دلیل حذف واسطه ها و افراد سودجو تخفیف های خوبی شامل خریداران خواهد شد. عرضه مستقیم این محصول باعث کاهش تورم می گردد.

تعادل در بازار تثبیت شده و افزایش کاذب قیمت از بین می رود. این کالا در کشور های منطقه بسیار پر فروش و پر رونق می باشند، به عنوان یک کالای تجاری نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کنند، جهت سفارش بهترین و مرغوب ترین محصولات با هزینه اندک می توانید به صورت مستقیم محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید، تولید بطری پلاستیکی توسط تولیدی های بزرگ در داخل کشور با استفاده از تجهیزات پیشرفته در حال انجام می باشد.