طلا تنها فعالیت اقتصادی برای رهایی از فقر

ASM اخیراً در بسیاری از کشورهای در حال توسعه افزایش یافته است و جمعیت زیادی را جذب کرده است که آن را تنها فعالیت اقتصادی برای رهایی از فقر می دانند (سوره و مایگا، 2015).

کشورهایی مانند بورکینافاسو در حال تجربه هجوم طلا هستند که ممکن است برای اقتصادهای محلی و ملی سودآور به نظر برسد، اما دارای اشکالات آموزشی است (بوچوی و کرافورد، 2016).

آموزش دوخت حوله تن پوش بدون الگو برای خانم هایی که خانه دار هستند بسیار مفید است.

به عنوان مثال، سوره و مایگا (2015) نشان دادند که ASM می تواند نرخ پایان تحصیلات ابتدایی را برای کودکانی که در اطراف معادن طلا زندگی می کنند توضیح دهد، و مایگا (2015) نشان داد که بسیاری از کودکان به جای رفتن به مدرسه به فعالیت های معدن می پیوندند.

کودکان ممکن است به دلیل اینکه والدین آنها ساعت های طولانی روی مین کار می کنند و از آموزش آنها غفلت می کنند، عقب بمانند (Ouma et al., 2017).

اینکه بدانید چه چیزی طلا را جذب میکند می تواند در مواقعی خاص به شما کمک کند.

تحقیقات گسترده ای در مورد تأثیر ASM بر پیشرفت تحصیلی و ترک تحصیل وجود دارد، اما تقریباً هیچ کاری تأثیر ASM را بر دستاوردهای یادگیری بررسی نکرده است، یعنی زمانی که افراد هنوز در کلاس درس هستند (مارچند و وبر، 2018).

علاوه بر این، پیشینه کودک و عوامل مدرسه برای موفقیت های یادگیری مهم هستند، اما شواهد محدودی در مورد نقش آنها در زمینه های ASM برای تأثیرگذاری بر این نتایج وجود دارد.

در حقیقت، بحثی در ادبیات وجود دارد که کدام عوامل برای موفقیت‌های یادگیری کودکان در میان خانواده، مدرسه و مکان مهم‌تر هستند (بوهلیلا، 2015؛ چیو و چاو، 2011؛ ​​چادگار و لوشئی، 2009؛ سانفو، 2020).

مبل سلطنتی طوسی نوعی از مبل می باشد که دارای کیفیت و استقامت بسیار بالایی می باشد.

در بسیاری از کشورها، آموزش به صورت محلی ارائه می شود، بنابراین برای سیاست گذاری به شواهد محلی نیاز است.

به نظر می رسد بورکینافاسو به دلیل رونق اخیر استخراج طلا، یک مورد ایده آل برای بررسی تأثیر ASM بر یادگیری باشد. این رونق باعث شد این کشور با تولید 59.3 تن در سال 2018 به یکی از 20 تولیدکننده برتر طلا در جهان و پنجمین تولیدکننده طلا در جهان تبدیل شود (Gold Hub, 2020).

طلا در حال حاضر اولین محصول صادراتی بورکینابه از نظر نسبت است (WTO، 2017). دولت کنترل می کند و مجوزهای بهره برداری برای استخراج معادن را می دهد، اما هنوز نمی تواند این بخش را به درستی کنترل کند.

در نتیجه، بسیاری از معادن در مقیاس کوچک “غیرقانونی” کار می کنند، قوانین معدن را رعایت نمی کنند و کودکان را درگیر می کنند.

این و سایر عوامل مانند شکاف های اجرای قانون کار کودکان، همگی با یکدیگر ترکیب می شوند و پیامدهای منفی برای تحصیل و دستاوردهای یادگیری در کشور دارند (سانفو، 2019؛ زابسونره و همکاران، 2018).

یکی از مواردی که ممکن است برای شما جالب باشد عکس لباس مجلسی است.

  • منابع:
  1. Connecting family, school, gold mining community and primary school students’ reading achievements in Burkina Faso – A three-level hierarchical linear model analysis
  • تبلیغات:
  1. مکمل غذایی کامل با کشمش
  2. جلوگیری از رفتار های منفی با دوربین مدار بسته
  3. آیا واقعا انسان توانسته است بر روی کره ماه قدم بگذارد؟
  4. آلو خشک مؤثر در سلامت استخوان ها