سفارش خرید بطری پلاستیکی پت

بطری پلاستیکی پت در واقع بیشتر پلاستیک شفافی است، که از ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر آفتاب و نیز حل شدن کمتر در مایعات خوراکی برخوردار است. و در زندگی روزمره همه ما جایگاه و نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

به دلیل مقاومت بالای این بطری ها در برابر گرما و دما و نفوذ گازها و وزن کم و پایین بودن قیمت نسبت به دیگر مواد بسته بندی شده مانند شیشه و فلز کاربرد بیشتری دارد، و همین امر موجب ورود بطری های پت مصرفی در عرصه زباله های شهری شده است.

بطری پلاستیکی که با مواد پلیمری پت تولید می شود قالب های مختلفی دارد که برای بسته بندی مایعات نوشیدنی و مواد غذایی استفاده می شود. و امروزه هر یک از ما به نوعی به صورت متعدد با این بطری ها سر و کار داریم.

بطری پت آب معدنی به این صورت تولید می شود که اولین مرحله ماده پلی اتیلن ترفتالات را به پریفرم تبدیل می کنند و بعد از آن پریفرم را به بطری پت تبدیل می کنند. این ماده پلیمری پت دارای ویژگی های زیادی می باشد.

پت ها به لحاظ بیولوژیکی خنثی می باشند. از این رو جلد و بسته بندی مطمئن و بی خطری برای انسان به شمار می رود. این مواد اگر توسط انسان و حیوانات بلعیده شود، خطرناک نمی باشد و هیچ سمی ندارد، و هیچ تهدیدی برای انسان ها ندارد.

سفارش خرید بطری پلاستیکی پت

بطری پلاستیکی پت

بطری پلاستیکی پت بطری پلاستیکی پت امروزه یکی از نیاز های اولیه هر خانه و صنعت به شمار می رود و نمی شود آن را انکار کرد. یکی از نکاتی که مصرف کنندگان بطری های پلاستیکی پت را به سایر بطری ها ترجیح می دهند ویژگی های فوق العاده این نوع بطری ها است.

بطری پلاستیکی پت با توجه به قیمت بسیار پایین خود در اوج کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد مانند سبکی، باز و بسته شدن راحت درب و… به یکی از محبوب ترین محصولات بسته بندی مایعات و سایر مواد غذایی تبدیل شده است و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

در زیر به برخی از مزایای استفاده از بطری های پلاستیکی پت اشاره خواهیم کرد:

_یک مورد ساده ی استفاده از بطری های پلاستیکی پت، باز و بسته شدن راحت درب این بطری ها می باشد.

_قیمت ارزان آن نیز دلیل دیگر استفاده از بطری های پلاستیکی پت است.

_بازیافت این بطری ها در اندازه های بسیار بالا، باعث می شود تا صنایع پتروشیمی در تهیه و تولید مواد اولیه صرفه جویی نمایند.

_سازمان غذا و داروی این محصولات به آنها نمره قبولی در ایمنی را داده است. علت آن هم استفاده نکردن از فلزات سنگین به عنوان کاتالیزور می باشد.

_در تهیه این مواد از موادی نظیر اکسید آنتیموآن غیرفلزی استفاده می شود که خطر کمتری داشته و سلامت تولید کننده و مصرف کننده را به خطر نمی اندازد.

با توجه به مضر نبودن این مواد و با توجه به مقاومت بالایی که بطری های ساخته شده با این مواد دارند، همین طور به دلیل مقاومتشان در برابر دما، مقاوم بودن در برابر شکستگی، دما و نفوذ گازها، سبک بودن و وزن کم، تولید این محصولات روز به روز در حال افزایش می باشد. از طرفی قیمت ارزان این نوع بطری های تولید شده با مواد پت نسبت به سایر مواد بسته بندی، نظیر فلز و شیشه، باعث شده تا تولید این بطری ها با این مواد بیشتر شود.

سفارش بطری پلاستیکی پت

سفارش بطری پلاستیکی پت سفارش بطری پلاستیکی پت و بطری پلاستیکی یک و نیم لیتری نیز مانند سایر کالا ها و محصولاتی که نیاز روزمره همه ما به شمار می روند، را می توان با یک جستجوی ساده بطری های مورد نظر خود را از سایت های معتبر سفارش بدهیم، و یا حتی می توان بطری های پلاستیکی پت مورد نظر خود را از فروشگاه های پلاسکو در سطح شهر و یا محل زندگی خرید و یا سفارش داد.

سفارش بطری پلاستیکی پت از سایت های معتبر، انواع متعددی از بطری ها و ظروف بسته بندی پت را برای خرید رو در روی ما قرار خواهد داد و با خیالی راحت می توان ظروف مورد نیاز خود را ثبت سفارش کرد و بعد از چند روز محصولات سفارش شده را درب منزل تحویل می گیریم.

برای سفارش بطری پلاستیکی پت باید به این نکته توجه کرد که محصولات مورد نظر خود را از سایت های معتبر خرید کنید، زیرا امروزه سایت های فروش زیادی به وجود آمده اند که در واقع به دنبال کلاهبرداری می باشند. بنابراین در انجام سفارش های خود باید بسیار هوشمندانه عمل کنید تا به دام کلاهبرداران نیافتید.

بطری های پلاستیکی پت دسته بندی متعددی دارند و به تناسب محصول تولیدی و با توجه به ظرفیت و حجم در نظر گرفته شده برای هر محصول متفاوت هستند. در بسیاری موارد خریداران بطری های پلاستیکی پت ظروفی با حجم و اندازه بالا سفارش می دهند که از حجم ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ سی سی می باشد. که این نوع بطری ها بیشترین میزان مصرف را در بازار دارا می باشند.

با توجه به اینکه بیشتر بطری های پلاستیکی پت تولید شده توسط تولید کنندگان به وسیله کارخانجات به مصرف می رسد، قبل از اینکه تولید خود را شروع کنند، طبق قراردادی که با کارخانجات دارند به همان میزان سفارش داده اند، بطری پلاستیکی پت را با اندازه و ابعاد و طرح های درخواستی مصرف کنندگان تولید می کنند. با این کار نگرانی بابت به فروش نرسیدن بطری ها وجود ندارد.

خرید بطری پت پلاستیکی

خرید بطری پت پلاستیکی خرید بطری پت پلاستیکی از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است، به عنوان مثال می توان بطری های مورد نیاز با ابعاد مشخص خود را از فروشگاه های پلاسکو در سطح شهر خریداری کرد. و یا می توان بطری های مورد نظر را از سایت های فروش معتبر و مطمئن خریداری و سفارش داد و پس از چند روز بطری ها را درب منزل تحویل گرفت.

با توجه به متنوع بودن ابعاد و طرح های به کار رفته در بطری های پلاستیکی پت می توان با خیالی راحت بطری هایی که نیاز ما را برطرف می کنند، با سایز و ابعاد و طرح های مختلف خریداری کرد، و مورد استفاده قرار داد.

معمولا کارخانجاتی که از بطری ها و ظروف بسته بندی پلاستیکی پت در بسته بندی های خود استفاده می کنند، ظروف مورد نیاز خود را به صورت عمده و مستقیم از تولیدکننده این بطری ها خریداری می کنند و بالطبع به دلیل خرید عمده و تعداد بالای این ظروف با قیمت بسیار کمتری این ظروف را از تولیدکننده اصلی خریداری می کنند.

قیمت بسیار پایین بطری های پلاستیکی پت با توجه به کیفیت فوق العاده آنها در مقایسه با دیگر انواع محصولات بسته بندی مهم ترین نکته برای ترغیب مصرف کننده به خرید بطری های پلاستیکی پت می باشد. بطری هایی که با وجود قیمت بسیار ارزان ویژگی های بسیار زیادی دارد که همه این ها به ارزش خرید آن می افزاید.

با وجود این همه ویژگی و ارزان بودن، تقریبا تمامی کارخانجات تولید کننده مواد غذایی و یا نوشیدنی برای بسته بندی محصولات تولیدی خود به سمت بطری های پلاستیکی پت روی آورده اند. که با این کار هزینه بسته بندی محصولاتشان بسیار ارزان تر می شود، بدین ترتیب سود خالص تولید کنندگان نیز بیشتر خواهد شد.

قیمت بطری پلاستیکی پت

قیمت بطری پلاستیکی پت همان طور که گفته شد قیمت عمده بطری پت و انواع آن، نسبت به سایر بطری های تولید شده از مواد دیگر نظیر بطری های شیشه ای و فلزی بسیار ارزان تر می باشد. این تفاوت قیمت به قدری چشم گیر و فاحش می باشد که شرکت ها و کارخانجاتی که از بطری های شیشه ای و فلزی برای بسته بندی محصولات تولیدی خودشان استفاده می کردند، یا بسته بندی های قبلی خود را تغییر داده اند و یا در حال جایگزین کردن بسته بندی های قبلی خود با بسته بندی پت می باشند.

این بطری ها هم به صورت تک و هم به صورت عمده به فروش می رسند که با توجه به سفارش بطری پت که توسط مشتری داده می شود، متفاوت است. سفارش عمده در تعداد مختلف تولید و به فروش می رسد. مانند هر صنعت دیگری، صنعت تولید بطری های پت نیز اگر در تعداد عمده تولید شود برای مشتری هزینه بسیار ناچیز خواهد داشت.

با این وجود هزینه بطری پت با توجه به نوع سفارش بطری پت و ابعاد و تعداد آن می تواند متفاوت باشد، که نکته ای مهم به شمار می رود. به هر حال هر چه بطری مورد نظر از لحاظ ابعاد و نوع ساخت پیچیده تر باشد و از مواد اولیه بیشتری نیز استفاده شده باشد، به همان میزان از قیمت بیشتری برخوردار می باشد.

قیمت بطری های پلاستیکی پت بسیار ارزان به نسبت میزان کاربرد و یا ویژگی هایی که دارند، است. که همین موضوع باعث شده است تقریبا همه مردم از این محصولات در زندگی روزمره خود استفاده کنند و به نوعی زندگی روزمره همه ما به بطری های پلاستیکی پت گره خورده است.

تولید کنندگان بطری پلاستیکی پت

تولید کنندگان بطری پلاستیکی پت نیاز روزافزون به تولید و استفاده از بطری های پلاستیکی پت در صنعت بسته بندی و مواد غذایی تولید کنندگان و کارآفرینان کشور را به تولید این بطری ها ترغیب کرده و امروزه تولید کنندگان بسیار زیادی در کشور این محصول را تولید کرده و به دست مصرف کننده می رسانند.

در کشور ما تولیدکنندگان بطری پلاستیکی متعددی در شهر های مختلف وجود دارد، که بطری ها و ظروف بسته بندی مورد نیاز کارخانجات و عموم مردم را تامین می کنند. معمولا عمده محصولات تولید شده توسط تولید کنندگان به وسیله کارخانجات تولیدکننده نوشیدنی، آب معدنی، نوشابه و… برای بسته بندی محصولات خودشان مورد استفاده قرار می گیرد.

این پلیمر یکی از پرکاربردترین پلیمر های ترموپلاستیک در سراسر دنیا می باشد. این پلیمر در صنایع نساجی با نام تجاری پلی استر شناخته می شود. پت ظاهر و شکلی شفاف، پلاستیکی و نیمه کریستالی دارد. مصرف این مواد، بوییدن و لمس کردن وسایل تولید شده با این مواد برای انسان ها ضرری نداشته و از این رو از آن ها در بسته بندی ها و صنایع خوراکی به وفور استفاده می شود.

اما علاوه بر اینکه محصولات پت، توسط کارخانجات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، توسط عموم مردم و برای بسته بندی و نگهداری نوشیدنی های خود نیز مورد استفاده قرار می گیرد، که این محصولات توسط فروشگاه های پلاسکو در شهر های مختلف و یا سایت های فروش معتبر به دست مردم می رسد و مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا محصولات تولید شده توسط تولید کنندگان به وسیله افرادی با عنوان بازاریاب به شهر های مختلف فرستاده می شود و در آنجا نیز در فروشگاه های پلاسکو در نهایت به دست مصرف کنندگان نهایی این محصولات می رسند، و مورد استفاده قرار می گیرند.

از ابتدای تولید بطری های پلاستیکی پت تا به مصرف رسیدن توسط مصرف کننده نهایی سراسر اشتغال زایی برای جوانان کشور می باشد، که امیدواریم با حمایت مسئولین از این نوع تولید کنندگان به اشتغال زایی جوانان کمک کنند و همواره این تولیدی ها پر رونق به کار خود ادامه دهند.

تولید و پخش بطری های پلاستیکی پت و جار-mr.bottle

تولید و پخش بطری های پلاستیکی پت و جار-mr.bottle همان طور که گفتیم بطری های پلاستیکی پت معمولا بیشتر برای نگهداری نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما بطری های پلاستیکی جار کاربرد های متنوع بسیار زیادی دارد که بسیار مهم و کاربردی نیز هستند. ظروف بسته بندی جار که به آن نیز پت پلاستیکی می گویند در طرح ها و شکل های مختلفی تولید می شود.

به ظروفی که برای بسته بندی مواد غذایی مانند عسل، مربا، ترشی و… استفاده می شود و طرح های مختلفی نیز دارد، بطری جار گفته می شود. یک ظرف سفت و سخت، ظرفی معمولا به شکل استوانه ای با دهان گسترده و یا باز است، که برای بسته بندی و نگهداری موادی که گفتیم استفاده می شود و بسیار نیز کاربردی است.

بطری های پلاستیکی پت و جار تولید شده توسط تولید کنندگان به دو روش به دست مصرف کنندگان می رسد، یک به این صورت که کارخانجات مختلف محصولات خود را در این ظروف بسته بندی کرده و به فروش می رسانند. و دو تولید کنندگان بطری های پلاستیکی خود را مستقیما به دست مصرف کننده می رسانند که برای بسته بندی و نگهداری محصولاتی که گفتیم از آن ها استفاده کنند.

صاحبان تولیدی های بطری های پلاستیکی پت و جار بعد از اینکه نیاز بازار های داخلی را اعم از نیاز کارخانجات و نیاز عموم مردم برطرف کردند، به صادرات محصولات تولید شده خود به کشور های دیگر می پردازند و با این کار به اقتصاد مقاومتی کشور و ورود ارز به کشور کمک شایانی نیز می کنند. در ضمن تولید کنندگان بطری های پلاستیکی پت و جار در هر شهری که باشند به اشتغال زایی جوانان کمک بزرگی می کنند.