سرویس ارکوپال دینو ۶نفره ایرانی در فر نیز ایمن هستند

اگرچه اکثر ظروف غذاخوری به گونه ای طراحی شده اند که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و مایکروویو باشند، استاد بازنشسته مهندسی سرامیک و علم مواد ویلیام کارتی به ما گفت که نه ASTM International (انجمن آمریکایی آزمایش و مواد سابق) و نه موسسه استاندارد ملی آمریکا تست استانداردی ندارند.

بسیاری از تولیدکنندگان استانداردهای آزمایشی خود را در مورد قیمت سرویس ارکوپال ۶نفره توسعه می‌دهند، اما از آنجایی که همه ماشین‌های ظرفشویی متفاوتی دارند، از مواد شوینده مختلف استفاده می‌کنند و مایکروویوها را در سطوح مختلف قدرت کار می‌کنند، ایجاد یک آزمایش استاندارد غیرممکن است.

با این اوصاف قیمت سرویس آرکوپال دینو سفید ساده بسیار مناسب است، ما فکر نمی کنیم که شما نباید زیاد نگران آسیب دیدن ظروف خود در ماشین ظرفشویی یا مایکروویو باشید (مگر اینکه سازنده صریحاً توصیه کند که آنها را در هر یک از دستگاه ها قرار ندهید).

با این حال، همه ظروف غذاخوری در فر ایمن نیستند، بنابراین اگر مطمئن نیستید همیشه به دستورالعمل های سازنده مراجعه کنید.

همه ظروف غذاخوری ما و سرویس آرکوپال ایرانی پس از آزمایش چنگال و چاقوی ما بدون خط و خش باقی ماندند، و بعید است که هر ظروف غذاخوری لعاب دار مشخص شود.

اگر به دلایلی پس از استفاده طولانی مدت، ردهای فلزی ایجاد شد، Noritake توصیه می کند از Bar Keepers Friend برای حذف آنها استفاده کنید.

برای جلوگیری از لکه‌های قهوه و چای، بهتر است لیوان‌ها و فنجان‌های چای را بعد از استفاده با آب بشویید، اگر نمی‌توانید فوراً آنها را تمیز کنید. می توانید بیشتر لکه ها را با صابون ظرفشویی معمولی و آب داغ پاک کنید.

پایه روی پای فنجان چای نیز برای آزمایش کنندگان ما قطبی بود و این که آرکوپال بهتره یا چینی نیز مسئله بسیار مهمی است، زیرا برخی فکر می کردند برای استفاده روزمره خیلی رسمی است.

همچنین قطر کاسه سوپ 7⅞ اینچ است، بنابراین کوچکتر از سایر مجموعه‌هایی است که آزمایش کردیم، اما هنوز فکر می‌کنیم به اندازه کافی عمیق است.

  • منابع:
  1. The Best Dinnerware Set
  • تبلیغات:
  1. با استفاده از این روش ها همیشه جوان و پر نشاط بمانید
  2. چالش شستن صحیح دست ها توسط کودکان در مدارس
  3. استفاده از موبایل همراهتان برای میلیارد شدن زود هنگام!
  4. هنگام خرید النگوهای طلایی ساده به دنبال چه چیزی باشید