رونالدو به همسرش ساعت سیتیزن vip تک موتوره را در روز تولدش هدیه داد

وقتی در مورد ساعت‌های مچی صحبت می‌کنیم، نمی‌توانیم از Citizen، یکی از معتبرترین شرکت‌های این بخش، غافل شویم.

این خانه که در اوایل دهه 1900 در ژاپن تأسیس شد، نه تنها خود را در بازار تثبیت کرد، بلکه یک فناوری نوآورانه را نیز به ثبت رسانده است که به ساعت‌هایش اجازه می‌دهد تا در هر نقطه از جهان به خوبی کار کنند.

عملکردی به نام Eco-drive تنها یکی از موفقیت های متعدد این برند بزرگ است.

اگر از علاقه مندان به ساعت سیتیزن vip تک موتوره هستید و عاشق بیوگرافی های زیبا هستید پس زمان را متوقف کنید، خود را راحت کنید و تاریخچه ساعت های Citizen را کشف کنید.

کتاب‌ها، آهنگ‌ها، نظریه‌ها و آثار هنری: زمان همیشه در اندیشه‌های انسان بوده است، تنها عنصری را نشان می‌دهد که نمی‌توانیم آن را متوقف کنیم، نگه داریم یا به دلخواه خم کنیم.

متأسفانه، دست‌ها را نمی‌توان متوقف کرد، زمان به هر حال بدون هراس در جریان است و خود را به باارزش‌ترین عنصر در اختیار ما تبدیل می‌کند.

اما، اگر از یک طرف زمان می گذرد، از طرف دیگر می توانید نحوه استفاده از آن را انتخاب کنید و از هر ثانیه برای بهبود خود و به جای گذاشتن اثر خود استفاده کنید.

Citizen به خوبی از این موضوع آگاه است، شرکتی که به لطف اندازه گیری TIME و توانایی اش در بهره برداری کامل از آن تاریخ ساز شده است، مسیر آن با موفقیت های مستمر و تعهدات بزرگ مشخص شده است.

دوست دارید بیشتر بدانید؟ اینگونه وارد تاریخ شد و جاودانه شد.

موسسه تحقیقاتی ساعت شوکوشا در سال 1918 در توکیو توسط یک جواهرساز ژاپنی به نام کامکیچی یامازاکی متولد شد.

در سال 1924 اولین ساعت جیبی را تولید کرد که شهردار توکیو آن را شهروند ایتالیایی تعریف کرد.

در آن زمان بود که این شرکت بزرگ نامی را که همه ما امروز می شناسیم به خود گرفت “Citizen Watch Co. Ltd.”