روشویی پایه دار دست دوم در خانه ویلایی مازندران که معروف شد!

روشویی های پایه برای صرفه‌جویی در فضا بسیار مناسب هستند، اندازه کوچک آن‌ها محدودیت‌هایی دارد، یکی از آنها منطقه پیشخوان است.

معمولاً روشویی پایه دار دست دوم با فضای کافی برای قرار دادن لوازم بهداشتی ضروری حمام شما همراه هستند.

اما نه چیزهای دیگر، اغلب یک کابینت دارو در بالای روشویی اضافه می شود تا امکان ذخیره سازی اضافی فراهم شود.

بنابراین اگر فضای پیشخوان برای شما مهم است، ممکن است بخواهید یک روشویی پایه را تجدید نظر کنید.

کانتر تنها منطقه ای نیست که در آن فضا در آن ممتاز است، طراحی اولیه روشویی های پایه به این معنی است که آنها همچنین فاقد هرگونه ذخیره سازی در زیر هستند.

در حالی که روشویی معمولاً فضای کابینت کافی را شامل می شود، باید گزینه های ذخیره سازی دیگری را با روشویی پایه دار اضافه کنید.

همانطور که اشاره کردیم، روشویی های پایه برای فضاهای کوچکتر عالی هستند، اما اگر وسوسه شده اید که آنها را در بازسازی اصلی حمام بزرگتر انتخاب کنید، باید در نظر بگیرید که چگونه ممکن است متناسب با بقیه فضا به نظر برسند.

اگر حمام دارای دوش بزرگ، وان آبگرم بزرگ، یا یک آینه دیواری بزرگ باشد، ممکن است یک یا دو روشویی کوچک پایه‌ای در مقایسه کوتوله به نظر برسند.

اگرچه اکثر روشویی های پایه دار دارای یک بریدگی در پشت پایه هستند تا خطوط لوله‌کشی را تا حد زیادی پنهان کنند، این خطوط تغذیه و تخلیه گاهی اوقات بسته به نوع روشویی و نحوه نصب آن هنوز قابل مشاهده هستند.

اگر مخفی نگه داشتن لوله کشی شما مهم است، این چیزی است که باید در نظر بگیرید.

بنابراین، چگونه تصمیم می گیرید که به دنبال یک پایه یا روشویی بروید؟ این به آنچه در فضای حمام برای شما مهم است بستگی دارد.

اگر برای قرار دادن وسایل حمام خود به فضای ذخیره سازی یا پیشخوان زیادی نیاز دارید، روشویی ممکن است انتخاب بهتری باشد.

روشویی ها معمولاً فضای زیادی را ارائه می دهند و می توانند فضا را به روش های دیگری مانند نورپردازی داخلی افزایش دهند.