دلایلی که با کیسه فریزر رولی پنگوئن زندگی آسان تر می شود

این بار، کیسه های زیپلاک در گوشه اطلاعات کاربردی ما وجود دارد که می داند چگونه هر جنبه از زندگی ما را لمس کرده و تسهیل کند.

این کیسه ها که ما آنها را به عنوان نسخه پیشرفته کیسه های یخچال می شناسیم و درست مانند فیلم چسبنده برای نجات غذا از هواگیری استفاده می کنیم، در واقع می توانند بسیار موثرتر استفاده شوند.

ما مصمم هستیم که کیسه های زیپ لاک خود را که در گوشه ای از کابینت های آشپزخانه رها شده اند با خرید جعبه و گاهی حتی به یاد نمی آوریم که آیا در خانه هستند یا نه، از جایی که هستند، نجات دهیم.

کیسه فریزر رولی پنگوئن همچنین می توانند که زندگی ما را آسان تر کنند.

بدون هیچ مقدمه ای به سراغ قابلیت های کیسه زیپلاک می رویم، هرچه بیشتر بخوانید، بیشتر متوجه خواهید شد که چگونه کار می کنند.

هنگامی که نیاز به محافظت از تلفن های خود در برابر آب دارید، با قرار دادن آنها در کیسه های زیپ دار از آنها استفاده کنید.

می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید، مخصوصاً در مکان‌هایی که آب و شن و ماسه فراوانی مانند ساحل وجود دارد یا زمانی که نیاز به استفاده از گوشی در زیر باران دارید، آن را در یک کیسه زیپ‌کی قرار دهید.

بله، صفحه های لمسی به راحتی انگشت شما را تشخیص می دهند.

به جای اینکه در سفرها گوشی یا تبلت خود را در دستان خود نگه دارید، آنها را در کیسه های زیپ دار قرار دهید و به پشتی صندلی آویزان کنید.

اگر هنگام گوش دادن به موسیقی خوابم ببرد، گوشی از دستم بیفتد، می توانم فیلم مورد نظرم را در تبلت ببینم، اما دیگر دردسری ندارم، انگار گردنم از پایین نگاه کردن درد می کند.

یک کیسه زیپ دار بردارید، آن را به پشتی صندلی جلوی خود وصل کنید.