بطری پلاستیکی کتابی کوچک فانتزی بزرگ

امروزه انواع بطری پلاستیکی کتابی در حجم های مختلف با مواد پلی اتیلن ترفتالات در طرح های فانتزی بسیار زیبا در سایزهای بزرگ و کوچک تولید می شوند. شما خریداران عزیز می توانید برای سفارش انواع بطری پلاستیکی کتابی فانتزی، به دو روش اقدام کنید. در روش اول به صورت سنتی و حضوری باید به کارخانه های تولیدی بطری پلاستیکی مراجعه کنید که کمی سخت و دشوار است اما در روش دوم می توانید به صورت اینترنتی و در کمترین زمان ممکن از طریق این سایت اقدام نمایید.

بطری پلاستیکی کتابی کوچک فانتزی بزرگ

بطری پلاستیکی کتابی کوچک

بطری پلاستیکی کتابی کوچک بطری کتابی پلاستیکی در طرح و مدل های زیبا و کارایی و استحکام بالا، هستند. این مرکز خرید، با در اختیار داشتن حجم انبوهی از این محصول و فروش آن به قیمت ارزان، تامین کننده سفارشات گسترده خریداران می باشد.این بطری، محصولی درجه یک، می باشد که جهت بسته بندی و نگه داری انواع مواد غذایی و صنعتی کاربرد دارد. تولید آن با پیشرفته ترین دستگاه های خودکار به صورت بهداشتی، با بهترین مواد اولیه و کیفیت عالی، با کم ترین دخالت دست صورت می گیرد. از بطری های پلاستیکی کتابی استفاده های مختلفی می شود که در ادامه برخی از آن ها ذکر می کنیم.

  • بسته بندی آب معدنی
  • بسته بندی لبنیات
  • بسته بندی عرقیجات
  • بسته بندی دلستر
  • بسته بندی نوشابه

از آن در بسته بندی مواد های شوینده، مایعات اشتعال پذیر، آب آشامیدنی و انواع نوشیدنی ها، شیره جات، عسل، روغن مایع، روغن موتور، روغن زیتون، آبمیوه های طبیعی، نوشابه، دلستر، لبنیات، عرقیات، زعفران، گلاب، آبغوره، شامپو، سس، ادویه جات و شربت های دارویی، استفاده می شود.این محصول، از مواد پلاستیکی با جنس پت و توسط حرارت و قالب گیری تولید می شود.

 از بطری پت آب معدنی به عنوان با کیفیت ترین نوع بطری می توان شاره نمود.

عرضه این محصول در حجم و ابعاد گوناگون، به صورت مستقیم و به میزان خرده و عمده، انجام می شود و به سراسر کشور ارسال می گردد. حجم های آن به شکل: ۳۰ سی سی، ۶۰ ، ۱۲۰، ۲۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ سی سی می باشد. برخی از آن جای بسیار کمی اشغال کرده و به راحتی در داخل جیب جا می شود.

گزینه اول یعنی کارخانه های تولیدی آب معدنی بیشترین استفاده را از بطری های کتابی دارند که این مسئله را می توان با رفتن به فروشگاه های هایپر درک کرد که آب معدنی هایی که دارند از بطری کتابی استفاده شده است.حال شاید برای شما سوال پیش بیاید برای بسته بندی ماده دیگری هم می شود استفاده کرد؟ برای این سوال هم می شود گفت بله برای هر ماده نوشیدنی دیگری مانند دوغ و دلستر و نوشابه و حتی عرقیجات برای اینکه یک بسته بندی زیبا را داشته باشید می توان استفاده کرد.

بطری های پلاستیکی کوچک انواع مختلفی دارند و همچنین دارای کیفیت های متنوعی می باشند. شرکت های تولید کننده برای راحتی کار این مدل از بطری را تولید می کنند. این بطری ها از جنس های گوناگونی تولید شده اند که می توان این طور از آنان نام برد: بطری های کم تراکم بطری های پت بطری های متراکم هر کدام از این جنس ها تأثیرات مستقیمی روی قیمت بطری های پلاستیکی کوچک دارند. در همین حال می شود به این مورد نیز اشاره کرد که به دلیل مصرف بالای این نوع از بطری، قیمت آن هم در بازار گرانتر می باشد.

بطری پلاستیکی کتابی فانتزی

بطری پلاستیکی کتابی فانتزی از ویژگی های منحصر به فرد بطری پلاستیکی کتابی فانتزی : شفافیت، استحکام، یکنواخت بودن، فاقد موج و نشتی، دوار بودن گلویی، مقاوم در برابر آفتاب، ضربه، انواع گازها و مواد شیمیایی، قابلیت بازیافت، عدم جذب بو، رنگ، طعم مواد و اسانس ها، انعطاف پذیری، وزن سبک، حمل و نقل آسان و بی خطر نسبت به شیشه، می باشد. هر کدام از بطری های پلاستیکی کاربردهای متنوع و خاصی دارند، این محصول مرغوب را می توانید با قیمت پایین خریداری کنید.

 این نوع دبه پلاستیکی شیردار جایگزین مناسبی برای انواع بطریها می باشد.

از بزرگترین بازا فروش بطری پلاستیکی در کشور و شهرهای مختلف می توانید بطری ها را در طرح های بطری استوانه ای، بطری پلاستیکی کتابی، بطری پلاستیکی کتابی، بطری پلاستیکی مستطیلی، بطری پلاستیکی مستطیلی ، بطری پلاستیکی گرد و غیره خریداری کنید. فروش انواع بطری پلاستیکی آزمایشگاهی و غیره نیز از طرف همین بازارهای بزرگ و مراکز خرید و فروش صورت می گیرد. آنان ارائه کننده برندهای متفاوتی می باشند. فروشگاه هایی که در کار خرید و فروش انواع مختلفی از بطری های پلاستیکی هستند، نرخ روز را هم اعلام می کنند. از آنان می شود قیمت بطری پلاستیکی 1.5 لیتری و قیمت بطری پلاستیکی نیم لیتری را هم جویا شد و در صورت پسند و نیاز، تهیه کرد.

ایران یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده این محصول، در جهان می باشد. یکی از موضوعات مهم جهت خرید انواع محصولات، میزان قیمت و کیفیت آن می باشد، قیمت فروش بطری کتابی یکبار مصرف به دلیل مواد پلیمری، با نوسانات بسیاری همراه است. اما این سایت، قیمت بطری کتابی را به صورت استثنایی و ویژه، با کیفیت تضمینی جهت فروش در نظر گرفته است و آن را به سراسر کشور ارسال می نماید و در راستای رضایت مشتری تلاش می نماید. برای خرید بطری کتابی پلاستیکی شفاف درجه یک، با قیمت مناسب، می توان به صورت اینترنتی و بدون واسطه، آن را به تعداد مورد نیاز سفارش داد و در کوتاه ترین زمان دریافت نمود.

خریداران بطری پلاستیکی کوچک عمدتاً کسانی هستند که در زمینه تولید انواع محصولات مایع فعالیت می کنند. در این خصوص می توان به این ها اشاره کرد:

شرکت های تولیدی نوشابه شرکت های تولیدی آب معدنی شرکت های تولیدی شیر شرکت های تولیدی دوغ شرکت های تولیدی مواد شیمیایی شرکت های تولیدی مواد نفی و غیره خریداران اصلی این مدل از بطری های پلاستیکی این شرکت ها می باشند.در کنار این شرکت ها، می شود خریداران بطری پلاستیکی در سایز کوچک را، فروشگاه هایی دانست که در زمینه فروش جزئی می باشند. این فروشگاه ها را می توان از مرکز فروش بطری پلاستیکی در تهران و سایر شهرها پیدا کرد.

بطری پلاستیکی کتابی بزرگ

بطری پلاستیکی کتابی بزرگ سفارش بطری پلاستیکی کتابی بزرگ در حجم های مختلف با قیمت مناسب امکان پذیر می باشد. بطری پلاستیکی کتابی از سری مدل هایی می باشد که در کشور توسط تولیدکنندگان بطری پلاستیکی با کیفیت مرغوب تولید می شود. بطری پلاستیکی کتابی در کشور به دلیل ظاهر زیبایی که به بسته بندی خواهد داد در بازار از محصولات پرفروش به شمار می رود.انواع بطری پت کتابی که در سایز و حجم های مختلف با پریفرم ها در وزن های مختلف تولید می شود، بطری پت کتابی به صورت عمده در تیراژ بالا با قیمت کارخانه از طریق سایت تک بطری به مشتری خرید و فروش می شود.

  • بطری پت کتابی ۶۰ سی سی
  • بطری پت کتابی ۱۲۰ سی سی
  • بطری پت کتابی ۲۵۰ سی سی
  • بطری پت کتابی ۴۵۰ سی سی

برای پلمپ شدن بطری های پلاستیکی پت از درب های زیادی با سایز دهانه ۲۸ میلیمتر استفاده می کنند، هر کدوم از درب های بطری پت برای بسته بندی یک محصول خاص قابل استفاده می باشد.

  • درب بطری پت چتری گازبند و آب بند
  • درب بطری پت دو تیکه ریکایی
  • درب بطری پت قیف دار آسان ریز
  • درب بطری پت خروسی فیلیپ تاپ
  • درب بطری پت فیلیپ تاپ اردکی

انواع بطری پلاستیکی کتابی بطری ۱۲۰سی سی کتابی و بیضی کتابی بطری پلاستیکی دیپلمات ۴۰۰ سی سی بطری ۵۰۰ سی سی با دهنه ۳۸ بطری طرح کتابی ۱۰۰۰ سی سی بطری طرح مانیا بطری طرح لیندا بطری طرح کتابی ۲۵۰ سی سی بطری کتابی ۴۵۰ سی سی بطری کتابی ۳۰،۶۰،۱۲۰،۲۵۰،۵۰۰ سی سیانواع بطری های پلاستیکی کتابی با توجه به ظاهر زیبایی که دارند می توانند جلوه زیبایی را برای بسته بندی انواع نوشیدنی ها داشته باشد و همین عامل سبب می شود میزان فروش بالایی را در کشور به علت نوع بسته بندی که دارد داشته باشد.

خرید و فروش بطری پلاستیکی کتابی

خرید و فروش بطری پلاستیکی کتابی خرید بطری کتابی پلاستیکی در مدل ها و طرح های بسیار شیک و زیبا از طریق سایت های اینترنتی در این زمینه به صورت عمده با ارزان ترین قیمت صورت می گیرد. بطری های پلاستیکی که برای بسته بندی مایعات نوشیدنی و مواد های شوینده استفاده خواهد شد، دارای مدل های متنوع و بسیار زیبایی می باشد از این مدل ها می توان به بطری کتابی پلاستیکی و طرح کتابی اشاره داشت. از این بطری های کتابی از جنس پلاستیک همانطور که در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها مشاهده کردید برای جلد و بسته بندی های آب معدنی و نوشیدنی های دیگر استفاده خواهند کرد.

انواع بطری های پلاستیکی کتابی با توجه به ظاهر زیبایی که دارند می توانند جلوه زیبایی را برای بسته بندی انواع نوشیدنی ها داشته باشد و همین عامل سبب می شود میزان فروش بالایی را در کشور به علت نوع بسته بندی که دارد داشته باشد. بطری پت یا بطری پلاستیکی کتابی اغلب ظاهرش به گونه ای است که دهانه ای باریک تر است بدنه دارد. برای همین، مناسب نگهداری مایعات می باشد. کارخانه های تولیدی بیشتر برای بسته بندی مواد زیر از آن استفاده می کنند: مایعات بدون گاز مانند آبمیوه، آب و … مایعات گازدار مانند نوشابه روغن آشپزی دارو روغن موتور و مواد شیمیایی از این قبیل شامپو شیر و … این بطری ها در دو نوع درب ساده و فانوسی به بازار عرضه می شوند که بسته به نوع آن، قیمت خرید فروش آن ها در بازار متفاوت است. بطری های پت از نظر شکل به چندین دسته تقسیم بندی می شوند:

  • بطری پت کتابی
  • بطری پت گرد
  • بطری پت جار

در راستای خرید بطری پت کتابی لازم دانستیم تا بیان کنیم، تولیدی هایی که در سطح کشور مشغول ساخت انواع بطری پت هستند، بسته به سفارش مشتری بطری پت را تولید می کنند. یعنی مشتری مشخص می کند که بطری پت با چه سایز و ابعادی را نیاز داشته و تولیدی آن را به تعداد مشخصی در اختیار خریدار قرار می دهد. اگر شما هم خریدار بطری پت کتابی هستید، می توانید از طریق سایت بازار پلاستیک ایران سفارش خود را ثبت کنید. مشاورین این سایت نه تنها شما را در خرید راهنمایی می کنند، بلکه بهترین ها را با نازلترین قیمت در اختیار شما قرار خواهند داد.

عرضه کننده مستقیم بطری پلاستیکی در کشورمان، شرکت هایی هستند که در این حوزه فعالیت می کنند و در کار تولید می باشند. این شرکت ها بطری های پلاستیکی را در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می کنند. این نوع از فروش برای شرکت سازنده فوایدی دارد که عبارتند از: دست واسطه کوتاه می شود. به راحتی به قیمت دلخواه عرضه می کند. با مشتری رو در رو معامله می نماید. محصول خود را در کیفیت های گوناگونی به فروش می رساند.

قیمت بطری پلاستیکی کتابی

قیمت بطری پلاستیکی کتابی خرید بطری کتابی پلاستیکی از طریق سایت های فروشگاه اینترنتی در این زمینه با ارزان ترین قیمت به صورت عمده امکان پذیر می باشد، جهت سفارش و مشاهده محصولات می توانید از سایت بازار پلاستیک ایران دیدن نمایید. اگر خرید بطری پلاستیکی سایر مدل های دیگر مدنظر شما بود می توانید از طریق همین سایت اقدام بفرمایید. در ضمن توجه داشته باشید با توجه به فروش مستقیم از کارخانه مناسب ترین قیمت ها ارائه خواهد شد.انواع بطری های پلاستیکی کتابی با توجه به ظاهر زیبایی که دارند می توانند جلوه زیبایی را برای بسته بندی انواع نوشیدنی ها داشته باشد و همین عامل سبب می شود میزان فروش بالایی را در کشور به علت نوع بسته بندی که دارد داشته باشد.

بعد از اینکه خرید خود را انجام دادید، ما خوشنود می شویم شما و کسب‌ و کارتان را داخل صفحه معرفی نماییم. کافیست تا فرم مصاحبه را تکمیل نمایید، و از محصول خودتان که داخل بطری یا جار ریخته شده است، برای ما عکس ارسال نمایید. نمونه مصاحبه‌های قبلی انجام شده را هم می‌توانید داخل صفحه ملاحظه نمایید. برای دیدن تمام بطری‌های ما و برای طراحی بسته‌بندی، لیبل، عکاسی و … می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

فروش بطری پلاستیکی کتابی دیپلمات در حجم 400 سی سی از طریق سایت های فروشگاهی با پایین ترین قیمت امکان پذیر می باشد، جهت خرید عمده از این فرصت تکرار نشدنی می توانید از این سایت فروشگاهی بازدید به عمل آورید. بطری های پلاستیکی کتابی دیپلمات از دسته بطری های پت فانتزی می باشد که در کشور توسط شرکت های تولید کننده فعال تولید و به بازار عرضه می شود. از بطری های پلاستیکی دیپلمات می توان جهت سرویس های پذیرایی در رستوران ها و کافه ها استفاده کرد که با این کار سبب می شود تا رستوران شیک و لاکچری بودن خودش را نشان دهد.

بطری پلاستیکی کتابی دیپلمات در حجم 400 سی سی تولید می شود و در بسته های 130 عددی بسته بندی خواهد شد و از طریق سایت های فروش اینترنتی به صورت عمده خرید و فروش می شود. فروش بطری پلاستیکی کتابی از طریق سایت های اینترنتی به علت حذف واسطه ها با پایین ترین قیمت انجام می گیرد، جهت خرید از این روش ناب و مدرن می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.