با کمک شوینده صورت کامان می توانید چهره شادابی داشته باشید

آیا می خواهید بهترین تکنیک ممکن برای حفظ چهره ای درخشان، سالم و شاداب را بیاموزید؟ شما به راحتی می توانید با شستن هر روز به پوست صورت خود کمک کنید، اما مهم است که این کار را به درستی انجام دهید تا پوست شما خشک و تحریک نشود.

چه پوست شما دارای تمایل به آکنه باشد، چه خشک باشد یا ظریف یا حتی مخلوطی از چندین مورد از این ویژگی ها، یاد بگیرید که چگونه پوست خود را با تکنیکی مناسب با نوع آن بشویید.

صورت خود را با آب ولرم مرطوب کنید، موهای خود را عقب بکشید و پوست خود را با آب ولرم فراوان مرطوب کنید.

شوینده صورت کامان را بمالید، مقدار کمی از این محصول متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید.

آب گرم یا سرد می تواند پوست شما را تحریک کند، در حالی که آب ولرم ملایم تر است و باعث تحریک پوست نمی شود.

می توانید با پاشیدن آب روی آن با دست یا با خیس کردن یک حوله و استفاده از آن برای مرطوب کردن پوست صورت خود را مرطوب کنید.

خیس کردن پوست قبل از استفاده از پاک کننده کمک می کند تا صابون بهتر روی پوست شما سر بخورد، بنابراین نیازی به استفاده بیش از حد ندارید.

آن را با حرکات دایره ای به مدت سی تا شصت ثانیه روی صورت خود بمالید.

از استفاده از صابون دست یا بدن برای تمیز کردن صورت خودداری کنید، پوست صورت حساس‌تر از پوست بقیه بدن است و صابون‌های تهاجمی بیش از حد می‌توانند آن را خشک و تحریک کنند.

اگر آرایش می‌کنید، می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایشی مخصوصاً دور چشم نیز استفاده کنید، روغن نارگیل ساده نیز یک پاک کننده آرایش عالی است.

پوست خود را به آرامی لایه برداری کنید، لایه برداری فرآیندی است که در آن مالش ملایم پوست برای از بین بردن کثیفی و سلول های مرده پوست انجام می شود.

لایه برداری روزانه پوست از مسدود شدن منافذ جلوگیری می کند و کمک می کند پوست صورت شما شاداب تر و شفاف تر به نظر برسد.