با صابون گانودرما دکتر بیز هیچ جوشی روی صورت خود نبینید

صابون‌های صنعتی و طبیعی از طریق فرآیندهای مختلف ساخته می‌شوند: صابون‌های صنعتی از طریق فرآیند صابونی‌سازی به‌دست می‌آیند، همراه با فرآیند گرمایش، که وظیفه آن تسریع واکنش شیمیایی در حال پیشرفت است.

گلیسیرینی که در این فرآیند صابونی سازی صابون های صنعتی تولید می شود، جدا شده و سپس به عنوان محصول جدید به فروش می رسد.

برای ساخت صابون گانودرما دکتر بیز مرغوب نیازی به استفاده از مواد با منشاء حیوانی نیست.

صابون های صنعتی یک سری مواد مانند مواد غیر صابونی شدنی را که برای آبرسانی و تغذیه پوست مهم هستند حذف می کنند، علاوه بر این، صابون های صنعتی حاوی مواد شیمیایی هستند که برای پوست ما مضر هستند.

به این دلایل بهتر است محصولی را به پوست خود ارائه دهیم که حاوی مواد شیمیایی نباشد که به ما امکان می دهد آن را قوی و هیدراته نگه داریم.

گنجاندن صابون های طبیعی در برنامه روزانه ما می تواند کمک بزرگی به پوست ما کند و از اولین استفاده اثرات قابل مشاهده ای خواهد داشت.

این صابون‌ها با مواد مرطوب‌کننده طبیعی مانند صابون‌های روغن زیتون ساخته شده‌اند: وقتی این صابون‌ها لایه‌ای از چربی را که از پوست ما محافظت می‌کند را از بین می‌برند.

این کار را به روشی ظریف انجام می‌دهند، بنابراین از خشکی شدید جلوگیری می‌کنند و پوست ما را برای مدت طولانی‌تری تمیز و هیدراته نگه می‌دارند.

در وب ما صابون های طبیعی با انواع مختلفی از مواد تشکیل دهنده پیدا خواهید کرد که خواص بیشتری به صابون می بخشد، مانند صابون طبیعی ما بر پایه روغن زیتون، که آبرسانی بیشتری به پوست شما می دهد یا بر اساس گلیسیرین، که به حفظ پوست کمک می کند.

اگر قصد دارید پوست خود را به روشی طبیعی تر درمان کنید، استفاده از یکی از این صابون ها در برنامه بهداشت روزانه خود بهترین انتخابی است که می توانید انجام دهید.