با شوینده پوست خشک لافارر می توانید 20 سال جوان تر شوید

همانطور که می دانیم اولین گام از روال روزانه پوست پاکسازی است، شستن صورت با محصولی مناسب با نوع پوست شما لحظه کلیدی است تا به پوست خود زیبایی زیبایی بخشید و از آن به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید.

نه تنها این: پاکسازی صورت یک مرحله ضروری برای پاکسازی آن از بقایای آرایش یا آلودگی های شبانه و در نتیجه آماده سازی پوست برای آرایش روز است (بله، حتی اگر ماسک بزنیم).

شوینده پوست خشک لافارر نوعی شوینده است که برای پوست های خشک مناسب است.

بیایید ببینیم که چگونه مناسب ترین پاک کننده صورت را انتخاب کنیم، یکی در روتین پوست ما چه کاربردی دارد و چرا از آن استفاده کنیم.

اما دلایل استفاده از پاک کننده صورت چیست؟ بیایید با یک فرض شروع کنیم: آب و صابون کافی نیست.

در واقع، بسیاری از افراد به این عمل متوسل می شوند و این مرحله از روال پوستی را به طور کامل دور می زنند و گاهی اوقات ضرر بیشتری نسبت به سود ایجاد می کنند.

استفاده از همان صابونی که برای دست‌هایمان استفاده می‌کنیم روی صورت در واقع یکی از اشتباه‌ترین عادت‌هایی است که می‌توانیم اتخاذ کنیم.

این نوع صابون ها برای PH پوست مناسب نیستند، برعکس، قطعاً بیش از حد تهاجمی هستند و خطر خشک شدن پوست و ترک بیش از حد آن را دارند.

یک پاک کننده خوب صورت نیز برای پاکسازی پوست و شستشوی سبوم تولید شده در طول شب مفید است.

اگرچه روال پوست عصرگاهی شامل پاکسازی و استفاده از کرم شب پاک کننده نیز می شود، اما ممکن است با پوستی سنگین از خواب بیدار شوید (مخصوصاً در موارد پوست چرب).

همیشه خوب است این را به خاطر بسپارید: هرگز با آرایش به رختخواب نروید! منافذ پوست نیاز به تنفس دارند و اگر رژگونه و فونداسیون برای مسدود کردن آنها وجود داشته باشد، نمی توانند این کار را انجام دهند.

پس از انجام عمل “پاک کردن آرایش” لازم و دقیق با شیر پاک کننده و تونیک، یک پاساژ با پاک کننده صورت به تمیزی بهتر پوست کمک می کند.