اگر عاشق نهنگ ها هستید پس ظروف شیشه ای را دور نریزید

ولز می گوید: «من عاشق نهنگ ها هستم. من می‌خواستم با کمک به نجات یا تحقیق و حفاظت از این حیوانات مشارکت کنم، به خصوص که نهنگ‌ها اکنون به تعداد بیشتری از خط ساحلی ما عبور می‌کنند.»

صید تجاری نهنگ کوهان دار در استرالیا در سال 1963 پایان یافت هودی بی تی اس، زمانی که تعداد آنها در سواحل شرقی به کمتر از 300 نفر رسید.

جمعیت به زودی شروع به افزایش کرد، با نرخی در حدود 10٪ در سال، و اکنون تخمین زده می شود که 40000 نفر از قطب جنوب سفر سالانه را انجام می دهند. به آبهای نیمه گرمسیری و دوباره برگشت.

این بدان معناست که خدمات ORRCA مورد نیاز است نوعی شیشه کوچک که چیزهای ریز، زیرا نهنگ ها گاهی اوقات در طول مهاجرت در سواحل سرگردان می شوند.

اما غرق شدن تنها تهدیدی نیست که نهنگ ها با آن روبرو هستند. تأثیرات انسانی مانند تغییرات آب و هوایی، کشتیرانی و آلودگی پلاستیکی نیز روی زیستگاه آنها تأثیر می گذارد – به همین دلیل است که استفاده مجدد از اقلام و بازیافت بخش مهمی از شادی و سلامتی نهنگ های ما است.

ولز می‌گوید: «بازیافت اولین قدم واقعاً آسان برای هر کسی است که در اینجا در استرالیا شروع به انجام آن برای محافظت از اقیانوس و پستانداران اقیانوسی ما کند.

با اطمینان از اینکه مواد ارزشمند می توانند دوباره مورد استفاده قرار گیرند و در آبراه های ما قرار نگیرند هزینه راه اندازی خط تولید نوار تیپ، می توانیم چرخه آن اقلام ارزشمند را ادامه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که پستانداران بزرگ اقیانوسی ما این زباله ها را بلعیده یا درگیر نمی کنند.

به همین دلیل است که موکونا تصمیم گرفته است از ORRCA حمایت کند.

امسال واکس سفید، شرکت قهوه شش دانشجوی با استعداد طراحی را برای ایجاد طیف وسیعی از شیشه‌های قهوه با چاپ صفحه نمایش انتخاب کرده است، که هر کدام از آنها گام‌های کوچکی را که همه ما می‌توانیم برای مراقبت از این سیاره برداریم، تبلیغ کنند.

یکی از آنها توسط کیتلین گلتنر، طراح 23 ساله، نهنگ‌های گوژپشت و راسو را به عنوان یادآوری برای بازیافت و دور نگه داشتن زباله‌های پلاستیکی از اقیانوس نشان می‌دهد.

  • منابع:
  1. Reduce, reuse and recycle: how a glass jar is helping keep whales top of mind
  • تبلیغات:
  1. فردی که با مصرف گوشت قهرمان وزنه برداری جهان شد
  2. راه رسیدن به سرمایه میلیاردی در عرض 1 سال با مدیریت 24 ساعته
  3. بررسی متغیرهای موثر بر فرکانس تغییر روغن موتور
  4. دان اردک تهیه شده از سود پرک باعث افزایش وزن اردکها شد